2016. március 6., vasárnap

Segítség az Oldalhoz és Social pages

Egy pár nap kihagyásával de újra itt, sok minden rossz dolgok történt az elmúlt napokban, össze kellett kapnom magam! A ház tulajdonosa nem éppen a legmegfelelőbb hangnemben kezelte a dolgokat. Én csak kiborultam eléggé nehéz volt állni a szavait, azt hiszem apáméhoz hasonlítottak és a mérhetetlen düh a szemeiben. Holott nem voltunk hibásak....
Nem szeretném jobban kifejteni, most már megnyugodtam, teljesen újra egy egész vagyok!

Szóval úgy döntöttem adok egy kis segítséget!
Az oldalon néha hirdetések ugranak fel, nem kell tőlük félni akik online néznek filmet azoknak biztosan ismerős lehet.

Általában felfog ugrani egy ADFLY link és vele együtt egy új ablakban egy hirdetés, azt szépen be kell zárni! DE az adfly linknél várnotok kell  5 mp és nyomjatok a Skip Ad Gombra ezután meg is jelentik a kívánt oldal.

Néhány másik hasznos tanács: Van amikor kiírja hogy maradok ezen az oldalon, olyankorra arra kattintsatok és ne az oldal bezárása gombra vagy valami ilyesmi.

HATALMAS MÁSIK HÍR!

Megtalálható vagyok immár:

-)Google plus-on
-)Facebookon
-)Youtube-on is leszenek tartalmak
-)Instagram-on
-)Pinterest-en
-)Twitter-en

Próbálok mindenhová érdekes dolgokat kiposztolni, főként a blog linkek is megtalálhatóak lesznek, de igyekszem mindenhol változatossá tenni az "Oldalakat" remélem ti is örültök és íme az elmaradt öröknaptár képek




Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.