2016. március 2., szerda

Eltörölve

DELETED

Világ


Csak egyetlen egy perc volt, amíg eltöröltem a bejegyzéseket. Sokat tűnődtem azon, hogy meg kéne tenni, nem azért mert nem tetszettek, egyszerűen csak újra szerettem volna kezdeni, mindent magam mögött hagyni. Visszaterelni magamat az általam helyesnek gondolt útra.

Úgy érzem, hogy bár sikerült, még mindig van ami elszívja az energiámat, és sajnos rá kellett jönnöm arra, hogy saját magam vagyok ez a személy!

Folyton kételkedem, vajon jó lesz e így, marad e elég pénz, vajon minden rendben fog menni?
Ámbár nem hiszem, hogy nagyon sűrűn erre a blogra tévednek majd, és azt sem, hogy olvasni fogják de hozzátok ismeretlen emberekhez csak egy kérdésem lenne,

Ti mit tesztek olyankor amikor úgy érzitek, hogy már tényleg feladjátok ennél biztosan nincs tovább? Hogyan tudtok derű látok lenni, az olyan helyzetekben amikor úgy érzitek, hogy ebből semmi jó sem sülhet ki?

Az egyetlen kívánságom, hogy csak ne én legyek az egyetlen, az egyetlen olyan ember aki olvassa ezt a blogot, azt szeretném, hogy jöjjenek visszajelzések, hogy beszélgetni tudjak ismeretlen emberekkel olyan témákról, dolgokról amelyek talán mindenkit előre vihetnek az Életében!

Bea,



Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.