2016. június 21., kedd

És igen, új külső de minden a régi

Sziasztok!
Üdvözöllek titeket újra a blogomon!
Ne aggódj, minden rendben van!
Örülök, hogy itt vagy!
Megpróbálok rövid lenni,
el sem tudom mondani, hogy ma mennyire boldog voltam reggel amikor felébredtem, ti tettétek azzá, ti akik valamilyen úton módon visszajeleztek nekem, a kedvelésekkel!
Nagyon hálás vagyok nektek, készítettem is egy videót róla amit ITT találtok!

Tehát, a blog újra egy kinézet változáson esett, át úgy érzem meguntam a korábbi kinézetet, illetve nem is volt nagyon témához illő, de persze nagyon szerettem:)

Na most ez az első próbálkozás, hogy blogon belül menüpontot csináltam, talán így egy picit jobban nyomon követhető lesz!


A következőket tervezem:

  • Felteszem nektek jó minőségben a motivációs postokat, mivel sajnos a Facebook, és az Instagram is tömörít.
  • Illetve, ugyan így teszek a motivációs kártyákkal is, továbbá fogok készíteni itt is angol nyelvű változatot.
  • Amint látjátok van egy olyan rész, hogy ajándékok itt egy kattintással, támogathatod a munkámat, neked egy kattintás, és ingyen ajándék vár! Nekem pedig egy nagyon minimális támogatás az Adfly-nak köszönhetően. Később készül majd róla egy részletes leírás is, hogy segítsek ezzel is nektek, azonban ha rutinos online filmnézők vagytok, talán nem is olyan ismeretlen számotokra. Itt tudtok ti is regisztrálni ha szeretnétek, ez az én MEGHÍVÓ kódom.

PERSZE ez NEM KÖTELEZŐ!!!!

  • Aztán készítettem egy olyan részt ahol a nap kommentjét kiemelem, Ezzel is meghálálva nektek, a kedves hozzászólásokat!
  • És nem utolsó sorban, a nap végén felteszem azokat a képeket, amelyek a legjobban tetszettek nektek úgy döntöttem, hogy egyenlőre egy top 5 lista lesz!
Szóval eléggé, sok tervem van főként az Ajándékokat illetően! Lehet, hogy majd indítok róla egy szavazást, hogy ti mit szeretnétek jobban.

Hát egyenlőre ennyi lenne, ne felejtsétek megnézni a LETÖLTÉSEK részt hiszen ide kerülnek fel jó minőségben a KÉPEK, és motivációs KÁRTYÁK


Egyenlőre most ennyi lenne, és ne feledd! Használd egészséggel az Öröknaptárat Ingyen! Csak egy kattintással jár, és azonnal a tiéd lehet! Csak kattints a linkre, ott ahol feltüntettem, vagy töltsd le, de ott is kattintanod kell!


Szép napot nektek
Bea :)
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.