2016. június 19., vasárnap

Nem bánod meg, csak olvass tovább (Motivációs kártyák 10db a bejegyzésben!)

Sziasztok!
Tegnap egy kicsit elfoglalta voltam, illetve este már nem volt időm erre,
de ami késik az nem múlik igaz?

Mint amint már láttátok az előző postban is igyekszem, újabb motivációs képekkel meglepni titeket, néha csak ülök este az ágyban és nem jön a szememre az álom akkor születnek meg ezek a csodák! És reggel sokszor csak azt veszem észre, hogy éljen egyre több emberhez eljutott. Egyenlőre sok dologban mint a logó tervek, fejléctervek, hogy legyen-e külön valahol egy saját oldal, ahol jobb minőségben lehetnek fent a képek, ilyesmik tervben vannak, de sok esetben döntésképtelen vagyok!

Mint azt is remélem, hogy az öröknaptár amit készítettem közben egyre több emberhez eljut, persze nem azt mondom, messze nem a legtökéletesebb, de nagyon igyekeztem valami jót összehozni a dolgokból!

Ma egy két motivációs kártyát hoztam nektek, mint előzőleg is! És most próbáltam a saját gondolataimat, belecsempészni!

Úgy, hogy most jöjjenek a motivációs kártyák!


 És ahogyan már írtam ezek akár, úgy is használhatóak mint egy névjegykártya, neked csak annyi dolgod van, hogy kinyomtasd a motivációs kártyát!




















Egyenlőre most ennyi lenne, és ne feledd! Használd egészséggel az Öröknaptárat Ingyen! Csak egy kattintással jár, és azonnal a tiéd lehet! Csak kattints a linkre, ott ahol feltüntettem, vagy töltsd le, de ott is kattintanod kell!

Szép napot nektek
Bea :)
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.